Ara és l'hora

vuelos a nueva york

Comunicat del president

dissabte, 30 de juliol del 2011

Bona nit companys/es

Seré breu però concís. Veig que els dies van passa'n i surten preguntes i dubtes.
Amb aquest comunicat pretenc donar fi aquestes.

En qüestió de dies tindrem obert un compte a nom de la Penya Barça Barberà, però per no allargar mes l'espera i poder començar amb l'activitat de la penya podrem pagar la quota de soci en mà el proper dimecres de 18.00 a 20.00 al despatx nº 6 que tenim a la Torre d'en Gorgs, o si quedem d'acord mitjançant les vies de comunicació que disposem com ara són les reds socials Facebook i Twitter, el email, o el telèfon de la penya.

El següent tema que vull comentar es el tema activitats, la penya serà present, en diferents actes fins a finals d'any, el primer si podem acabar de perfilar, serà 11 de setembre, amb una aportació floral a la plaça de la Vila, sols ser pel dematí, ja concretaríem l'hora amb antelació. També volem ser a la mostra d'entitats que es farà el cap de setmana del 15 i 16 d'octubre si no vaig errat, allà volem donar-nos a conèixer, i dintre de lo possible farem activitats, sobretot per a nens, face paint, xapes, papiroflèxia... Si algú es bo en aquests temes que ho comenti.
I cap allà al novembre mirarem de poder fer una sortida conjunta per esmorzar i dinar junts, encara per decidir, com ara bé Montserrat, visita a unes caves, etc., però miraríem que fos un viatge organitzat i dintre d'uns marges econòmics acceptables.

A banda d'això tindrem el partit de Super Copa d'Europa que el visionarem al bar la família, esperem ser una bona colla i poder gaudí de una bona companyia.A més estem intentant poder tenir representació en la reunió mundial de penyes que tindrà lloc a Barcelona aprofitant que es jugarà el trofeu Joan Gamper.

Per acabar només diré un parell de coses més. Lo de formar un equip de futbol sala es un projecte engrescador i que mica en mica li donarem forma, lo ideal seria començar amb els grans i si es pot, anar fent categories.I l'altra cosa es que voteu per el vostre escut preferit, doncs ens representarà a tots i m'agradaria que l'enquesta hi hagués un número de vots interessants.

Espero que no hagi sigut massa llarg, ja que la meva intenció inicial era no esplaiar-me massa.
Una abraçada ben forta a tots,

Visca el Barça, Visca Barberà i Visca Catalunya!


Dorian Ros i Hernàndez
President Penya Barça Barberà.





Buenas noches compañeros / as,

Seré breve pero conciso.
Veo que los días pasan y surgen preguntas y dudas.
Con este comunicado pretendo dar fin a las mismas.
En cuestión de días tendremos abierta una cuenta a nombre de la Penya Barça Barberá, pero para no alargar más la espera y poder comenzar con la actividad de la peña podremos pagar la cuota de socio en mano el próximo miércoles de 18.00 a 20.00 en el despacho n º 6 que tenemos en la Torre d’en Gorgs, o si quedamos de acuerdo mediante las vías de comunicación que disponemos como son las redes sociales Facebook y Twitter, el email, o el teléfono de la peña.

El siguiente tema que quiero comentar es el tema actividades, la peña estará presente en diferentes actos hasta finales de año, el primero si podemos acabar de perfilar, será 11 de septiembre, con una aportación floral en la plaza de la Vila, suele ser por la mañana, ya concretaríem la hora con antelación.
También queremos estar en la muestra de entidades que se celebrará el fin de semana del 15 y 16 de octubre si no me equivoco, allí queremos darnos a conocer, y dentro de lo posible haremos actividades, sobre todo para niños, face paint, chapas, papiroflexia ... Si alguien es bueno en estos temas que lo comente.

Y allá en noviembre trataremos de poder hacer una salida conjunta para desayunar y comer, aún por decidir, como bien Montserrat, visita a unas cavas, etc., Pero miraríamos que fuera un viaje organizado y dentro de unos márgenes económicos aceptables .
Aparte de esto tendremos el partido de Super Copa de Europa que visionaremos el bar la familia, esperamos ser un buen grupo y poder disfrutar de una buena companyia. Además estamos intentando poder tener representación en la reunión mundial de peñas que tendrá lugar en Barcelona aprovechando que se jugará el trofeo Joan Gamper.

Para terminar sólo diré un par de cosas más. Lo de formar un equipo de fútbol sala es un proyecto ilusionante y que poco a poco le daremos forma, lo ideal sería comenzar con los grandes y si se puede, ir haciendo categorias. I la otra cosa es que votéis por su escudo favorito , pues nos representará a todos y me gustaría que la encuesta hubiera un número de votos interesantes.

Espero que no haya sido demasiado largo, ya que mi intención inicial era no explayar me demasiado.
Un abrazo muy fuerte a todos,

Visca el Barça, Visca Barberà y Visca Catalunya!


Dorian Ros Hernández
Presidente Penya Barça Barberà.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada